понеділок, 8 грудня 2014 р.

Продовжуємо знайомити всіх прихильників Дніпропетровського блогу з учасниками українсько-польського проекту "Уроки з підприємницьким тлом", які апробовують конспекти неекономічного профілю на уроках образотворчого мистецтва. 
Знайомтесь, Марина Тітова, вчитель образотворчого мистецтва КЗО «Спеціалізована школа № 13»
 м. Дніпропетровська. Тема уроку "Архітектура. Види архітектури. Стилі архітектури".
Мета: ознайомити з видами та стилями архітектури; розглянути кращі зразки архітектури світового рівня та рідного краю.
Вчитель запропонував учням за два тижні перед запланованим уроком, ознайомитись з архітектурними об’єктами рідного міста та роботами молодих архітекторів Придніпровської державної академії будівництва та архітектури, з якою школа співпрацює багато років й має профільні класи з підготовки учнів для вступу.  На початку уроку учням пропонується  самостійно переглянути відеоряд, на якому показані різноманітні архітектурні споруди минулого, сучасного та майбутнього. Через 2-3 хвилини запитати у них: - до якого виду мистецтва належать ці споруди?;
- сформуйте поняття “архітектура”.
Вчитель пропонує гру «Подорож видами архітектурних споруд». Мета:знайомство з видами архітектури та визначення видів архітектурних споруд рідного міста.  
Потрібно наголосити, що після того, як усі члени групи прочитають характеристики стилів в архітектурі, вони мають обговорити цей матеріал і впевнитися, що всі члени груп правильно його зрозуміли, уміють визначати типові ознаки стилів в архітектурі. Відведіть на це приблизно 5 хвилин.
Підвести підсумок уроку можна  вправою  «Дім знань». Вона   дасть можливість оцінити роботу самим учням. Кожен отримує дві ”цеглинки ”(папірці жовтого та червоного кольору). На жовтих учні можуть написати, що їм сподобалось і, що вони дізналися нового, на червоному написати, що не сподобалось і, що не вдалось на уроці. Запропонуйте учням прикріпити цеглинки на плакат – «Дім знань» і з’ясуйте яких цеглинок більше. Підведіть підсумок - чи міцний «Дім знань» вдалось збудувати на уроці?  Закінчити урок можна висловом великого Берніні - видатного архітектора і скульптора, автора колонади на площі Св. Петра в Римі, який сказав: «Я завжди був тієї думки, що той, хто може побудувати великі і величні будівлі, не руйнуючи вже побудованого, заслуговує вже найбільшу похвалу, оскільки для того, щоб це зробити, потрібно більше знань».
Обласний координатор
Світлана Кушнікова
 
 

































Немає коментарів:

Дописати коментар