вівторок, 3 червня 2014 р.


 
Мій край чудовий - УКРАЇНА!
Тут народились ти і я.
Тут над ставком верба й калина,
Чарівна пісня солов'я!
                   Надія Красоткіна
 
30 травня 2014 року відбулося засідання шкільного клубу підприємництва "БізнесОК" м.Жовті Води. Це не просто засідання, а це прощання з дитинством перших випускників клубівців, які розпочинали перші підприємницькі кроки у самостійне доросле життя в стінах улюбленого ліцею . Саме за ініціативи бізнесовців було розроблено сертифікати за успішне закінчення навчання у ШКП у рамках українсько-польського Проекту "Шкільна академія підприємництва". Щасти Вам, наші перші випускники-бізнесовці! Ви проклали успішну дорогу у своєму особистісному зростанні. У спадок залишаєте процвітаючий, успішний, креативний шкільний клуб підприємництва! Велика подяка опікунам цього клубу: Олені Сушко, Ірині Присяжній, Євгену Глазиріну!!! Ви Педагоги з ВЕЛИКОЇ літери. Так віддавати себе дітям, може тільки Педагог за покликанням!!!
Про цей чудовий захід прочитаєте на блозі ШКП
"БІЗНЕС ОК" http://zhv2013.blogspot.com
Не згуби в своїм серці "людину",
Світу "правди" неси полум'я,
Не цурайся, люби Україну!
Бережи своє чесне ім'я!
 

Немає коментарів:

Дописати коментар