понеділок, 3 березня 2014 р.

 Є на світі моя країна, де червона цвіте калина,
Гори, ріки і полонина -
Це моя УКРАЇНА!
Є на світі моя країна, найчарівніша, як перлина,
В моїм серці вона єдина -
Це моя УКРАЇНА!
             Ю.Рибчинський

 Доброго дня, шановні опікуни ШКП України!!!
                       Ми продовжуємо інформувати  Вас про роботу
шкільних клубів  підприємництва   Дніпрпопетровської області.   
Хочу розповісти Вам про те, як члени шкільного клубу підприємництва
 "Академія успіху" Привільнянської СШ Солонянського району   святкували разом Новий рік.
27 грудня 2013 року я була на новорічному святі клубівців. Чудова програма, феєричний настрій, новорічна казка !  Приємно, що члени клубу стали однією родиною, у якій і працювати ефективно, і відпочивати в радість.  Користуючись нагодою, я презентувала їм економічну гру "Кешфлоу", що викликало бурю позитивних емоцій . Бажаю Вам завжди бути успішними!  Ви великі молодці! Чекаю від Вас цікавої інформації.
 
 
                А опікун шкільного клубу підприємництва
 Ірина Григорівна Бойда не тільки компетентний директор, ніжна жінка, вона  ще й талановита поетеса. В неї дуже багато власних віршів і всі вони пронизані великою любов'ю до батьківської домівки, своєї Батьківщини, своїх дітей та онуків (вона обожнює їх). Бо саме  така людина і буде цінувати і прославляти свою роботу, учнів, колег, батьків. Насалоджуйтеся ! Для всіх нас!..
                                 Завершил свою миссию 2013 год.
    Он ушел, забрав проблемы и печали.
Что же нам 2014 принесет?
    Хорошо бы то, о чем мечтали!  
 
     Пусть для всех он станет волшебством,
                   Исполнением любых желаний.                 
                 Будем жить, и наслаждаться каждым днем - 
  Собирать альбом воспоминаний... 
 
 
Свідком та учасником подій була Ваша
Світлана Кушнікова
 

Немає коментарів:

Дописати коментар