понеділок, 17 березня 2014 р.


Моя Україно, кохана землиця,
Вродлива і юна, як чиста весна!
Дай людям напитись з живої криниці,
Щоб ніжно дзвеніла у серці струна!
Моя Україно, мій край синьоокий,
З любистку і м'яти, роси і води.
Блакитнеє небо і поле широке,
Лікують криваві у серці сліди!
Моя Україно, народ мій коханий,
Брати-українці, мої земляки!
Здоров'я і щастя Вам, рідні краяни!
Добробуту, миру на довгі роки!
                                    Ігор Калиниченко
УВАГА!  ПРОФОРІЄНТАЦІЯ!!! 
Шановні колеги!
З великою радістю  Вам повідомляємо, що робота у шкільних клубах підприємництва Дніпропетровщини продовжується.
У лютому місяці 2014 року відбулася профорієнтаційна зустріч членів шкільного клубу підприємництва "Бізнес-інкубатор" Криворізької спеціалізованої  школи № 9
  http://ksh9.blogspot.com 
з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов з представниками  Криворізького національного університету - викладачами Криворізького економічного інституту
Макаренко О.Ю. (завідувач кафедри "Право", доктор юридичних наук) та Кожуховою Т.В.(кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної економіки). 
Під час діалогу між клубівцями та науковцями панувала дружня, ділова атмосфера, наповнена цікавістю та змістовністю. Для себе учні з'ясували таке:
- які документи необхідно подавати до ВНЗу;
- які предмети є профільними на кожному факультеті;
- які терміни подачі документів тощо.
Після теплої взаємодії   клубівці подякували шановних викладачів-науковців за інформаціність та актуальність розмови.
І звісно, фото на згадку!!!
Чекаємо нових цікавих повідомлень!!!
З повагою,
Ваша Світлана Вікторівна

Немає коментарів:

Дописати коментар