понеділок, 14 березня 2016 р.

Проект "Враховуй різницю"



 У п'яти східних областях України — Донецькій, Дніпропетровській, Запорізькій, Луганській та Харківській — розпочали освітній проект для шкільної молоді "Враховуй різницю". У рамках проекту "Враховуй різницю" з початку 2016 року старшокласникам викладатимуть новий предмет — курс за вибором "Кроки до порозуміння".  Пілотний проект діятиме у близько 500 школах Запорізької, Дніпропетровської, Харківської областей, а також у районах Донецької та Луганської областей, що підконтрольні українському уряду.  Реалізовує проект громадська організація "Вчителі За Демократію та Партнерство" у рамках проекту Українська ініціатива зміцнення громадської довіри (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).  "Ідея проекту виникла як відповідь на потребу та виклик українського суспільства в умовах соціального конфлікту та перехідного періоду. — Розповідають організатори. — Основне наше завдання — сприяти об'єднанню розділених
О.І.Пометун
родин та громад з огляду на існування різних точок зору. Ключовий меседж — враховувати різноманітність та використовувати її як ресурс для розвитку". На спеціальних уроках старшокласники навчатимуться, як порозумітися в умовах конфлікту та поважати різницю у думках  і поглядах, як сприймати інформацію критично та захищатися від маніпуляцій, а також формулювати та відстоювати власну позицію в обговореннях та дискусіях.
 
Крім східних областей України до проекту приєдналися наступні: Тернопільська, Вінницька, Київська, Миколаївська, Черкаська. Вітаємо в нашій команді
ЗМІСТ І СТРУКТУРА КУРСУ "КРОКИ ДО ПОРОЗУМІННЯ" ДЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ

 Вступ
КРОК ПЕРШИЙ. СПІЛКУЙСЯ!
Тема 1.
Як спілкуватись ефективно

Тема 2. Як зрозуміти іншу людину і навчитись говорити «Ні!»
Тема 3. Як поводитись в конфліктній ситуації
КРОК ДРУГИЙ. ВРАХОВУЙ РІЗНОМАНІТНІСТЬ
Тема 4. 
Чому різноманітність – це ресурс
Тема 5. Як стереотипи впливають на наше життя
Тема 6. Як поєднати роз’єднані громади
КРОК ТРЕТІЙ. ОТРИМУЙ ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ
Тема 7.
Чому варто бути поінформованою людиною
Тема 8. Як перевірити достовірність інформації, відрізняючи факти від думок
Тема 9. Як розпізнати маніпуляцію та захиститись від неї
КРОК ЧЕТВЕРТИЙ. ОБГОВОРЮЙ
Тема 10.
Що таке аргументована позиція
Тема 11. Що таке дискусія та як взяти в ній участь
Тема 12. Як взяти участь у письмовій дискусії
Тема 13. Як читати у пошуках аргументів
Тема 14. Як знаходити згоду у обговоренні, не відмовляючись від власних переконань
Тема 15. Що таке дебати
  В рамках проекту для вчителів Дніпропетровської області, а це 105 педагогів із 100 навчальних закладів в січні-лютому 2016 р. на базі ДОІППО, Криворізької педагогічної гімназії, Дніпродзержинської  середньої загальноосвітньої школи № 30 були проведені безкоштовні тренінги з методики викладання нового предмету. Усі навчальні матеріали  заклади-учасники отримають безкоштовно.
 Приємно, що керівники шкільних клубів підприємництва постійно працюють над своїм професійним вдосконаленням і мають підприємницькі компетенції, бо пройшли навчання і в проекті "Враховуй різницю". Ось прізвища наших опікунів ШКП:
1.Бойда Ірина, директор Привільнянської СШ, керівник ШКП "Академія успіху".
ОПедик., С.Кушнікова, Н.Заводян, І.Бойда
2.Янченко Валентина, практичний психолог обласного центру науково-технічної творчості та інформаційних технологій,керівник ШКП "Крок до успіху".
3. Мельничук Олекспндра, практичний психолог Марганецької ЗОШ № 5, керівник ШКП.
4. Заводян Наталія, практичний психолог Раївської школи-інтернат Синельниківського р-ну, керівник ШКП "Банкнот".
5. Педик Оксана, директор Дебальцівського НВК Васильківського р-ну, керівник ШКП.
                       З 06 по 10 червня 2016 р. на базі ДОІППО заплановано тематичні курси  треніг "Кроки до порозуміння".  
Бажаючи прийняти участь у новому проекті "Враховуй різницю" можуть зареєструватися за телефонами: 050-420-76-26; 067-104-66-27, або направити заявку на e-mail: svkysik@gmail.com
Обласний координатор проекту "Враховуй різницю", "Шкільна академія підприємництва"
Світлана Кушнікова, ДОІППО, каб.208, ІІ поверх. 

Немає коментарів:

Дописати коментар