середу, 19 листопада 2014 р.

Не згасне народ, що по вільній стежині
Ітиме до щастя, тепла й доброти.
Лише Батьківщина, лише Україна
Всіх нас приведе до святої мети!                                             
Шановні прихильники Дніпропетровського блогу,
ми раді, що Ви знову з нами!
Продовжуємо знайомити Вас з учасниками українсько-польського Проекту "Уроки з підприємницьким тлом", які розробили свої конспекти уроків з образотворчого мистецтва та продовжують апробацію. Сьогодні ми знайомимо Вас з Гузь Іриною, вчителем образотворчого мистецтва Булахівської середньої загальноосвітньої школи Павлоградського району. До Вашого розгляду пропонуємо фрагмент уроку. 
Тема: "Форми збереження культурної спадщини. Провідні художні музеї"
Мета: - формування навичок творчого мислення, підприємницьких компетентностей,  використовуючи інтерактивні методи навчання;
   - розвиток потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні.
Педагог повідомляє учням про   віртуальу  подорож, метою якої буде огляд світової культурної спадщини (у роботі можна використати фрагменти відеофільмів, репродукцій картин, фотографії). Ця подорож буде супроводжуватися учнями - «екскурсоводами», а результатом практичної роботи буде виготовлення рекламних буклетів та візитівок

Учні об’єднуються у чотири групи за назвою країн (Іспанія, Італія, Німеччина та Франція). Кожна команда обирає своїх екскурсоводів (4 учнів): «екскурсовод - менеджер» - рекламує подорож до країни у якій знаходиться обраний провідний музей; «екскурсовод - історик»- розповідає про історичну цінність даного об’єкту; «екскурсовод - мистецтвознавець» - розкриває культурну цінність; «екскурсовод - критик» - дає оцінку на сучасному етапі. Кожна група «відвідає» та представить одну із запропонованих держав у супроводі електронної презентації «Провідні музеї світу» підготовлену заздалегіть.  Після ознайомлення з провідними музеями учні переходять до практичної роботи. Їм потрібно уявити себе співробітниками туристичної агенції «Навколо світу». Агенція буде мати наплив капіталу тоді, коли більшість людей знає про неї та про види
Рекламні буклети
  послуг, які вона надає. Рекламні буклети та візитівки туристичної агенції «Навколо світу» виготовляються за схемою: написати художнім шрифтом назву агенції, перелік послуг, адресу, № телефону, розробив емблему та ін. Після закінчення роботи учні демонструють  буклети свого агенства. На демократичних засадах роботу малих груп оцінюють за п’ятибальною системою самі учні, результати вписують у таблицю.

Творче завдання успішно виконано!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар